Klachtenafhandeling
Indien u een klacht heeft over een artikel dat u bij Wandel-Geest heeft gekocht kunt u de volgende stappen volgen:
Stap 1.
U stuurt een email naar info@wandel-geest.nl met daarin de volgende punten:
• Naam;
• Bestelnummer;
• Volledige naam van het artikel;
• Reden van klacht + eventueel een foto waar de klacht zichtbaar op is.
Stap 2.
U ontvangt binnen drie werkdagen een email met een reactie. Hierin wordt uitgelegd hoe Wandel-Geest de klacht benaderd en wat de vervolgfase zal zijn. Dit kan bijvoorbeeld zijn; het terugsturen van het artikel. In dat geval dient u het artikel retour te sturen naar:
Sports-Geest
Postbus 108
2370 AC Roelofarendsveen
Ook heeft u de keuze om uw klacht te retourneren in één van onze fysieke winkels. Deze zijn gevestigd in Roelofarendsveen, Nieuw-Vennep en 's-Gravenzande.
Stap 3.
Na beoordeling van de klacht zijn er vier opties mogelijk:
1. Tegemoetkoming d.m.v. een vervangend artikel;
2. Terugstorting van het aankoopbedrag;
3. Tegoedbon t.w.v. het aankoopbedrag;
4. De klacht wordt niet gegrond verklaard.
Zie ook: Garantie - Retour - Veel gestelde vragen
Of: Het totale klantenservice overzicht